Vad går du på?

Gårdagskvällen var riktigt rolig! :D Synd bara att musiken på Gennys sög till klockan blev typ halv 2, då började det likna något. Jag ska fan bli DJ alltså. Nej, men vid stängning gick vi till Subway, jag blev hungrig. Slutade ungefär med att en kille kom och frågade om vi hade en mobil att låna ut, men då han verkade konstig ville vi inte det. Han frågade mig vad jag gick på, heroin, kokain..? Några tabletter? Hmm, mjölk kanske? Nej, inget. Och sen babblade han på om saker som jag inte hörde, han bröt väldigt mycket samtidigt som han mumlade så det var faktiskt svårt. Fia, jag och Sandra satt och utbytte blickar och vi visste inte riktigt vad vi skulle säga. Tillslut kläckte han ur sig:

- Jag sa till min syster att jag skulle ringa henne när jag träffat mitt livs kärlek.


Fia kunde inte hålla sig längre och började asgarva, Subwaytjejen sa att de stängde och vi smet ut så snabbt vi kunde. Jag ser inte riktigt att det är hållbart att försöka ragga på någon och samtidigt fråga om man går på något, hoho.

Hur som helst så tänkte jag ta med mig kameran till Fia, men den dog på vägen dit. Det blev bara några egopics på mig innan jag drog. Tror att Emma, som också var hos Fia (plus Boba och några killar), knäppte lite bilder så dom kanske dyker upp! Så här såg sminket ut i alla fall, första gången jag använde lösögonfransar! Det var lite pillrigt att få dit dom men inte omöjligt, haha.




Wohooo.

Idag har jag inte gjort många knop (nej, inte bakis!). Låg i sängen till nästan klockan 12 och har segat på bara. Men vid 3 tog Dado och jag tag i att diska och plocka undan lite innan jag började laga tacos! Erika var ju här och åt, sedan spelade vi Hästmonopol (ja, inte Dado då :P) som är ett kärt spel för mig. Erika och jag har suttit bra många timmar under våra år, hoho. Sedan blev det ju då bio som jag nyss kom hem ifrån - Luftslottet Som Sprängdes. Riktigt bra och mycket spännande faktiskt ^^ Men jag tror att den första filmen, Män Som Hatar Kvinnor, är min favorit.

Whatever, imorgon ska jag tagga till lite och göra många knop! Haha. Ska ju som sagt titta på herrarnas hemmamatch med Duracell och sedan åka ut till ridskolan för att titta när Fia rider för Ulla :D Kanske jag kan sluka in lite tips på hur man håller sig kvar i sadeln när man inte ridit på alldeles för länge... Haha, nej men jag ska ju vara hästvakt nästa vecka och har som sagt inte ridit på länge och kommer nog svimma av överansträngning :D

Nu ska jag lyssna på lite musik och sedan inta sängen. Toodels!

Kommentarer
Postat av: Linn

sv; Okej, jag har pluggat lite och försökt att städa klart garderoben ;) haha

2010-01-24 @ 19:12:53
URL: http://linnostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0