All the right moves...

One Republic - All The Right Moves


Har städat hela lägenheten. Känns awsome. Bytte dammsugarpåse innan jag körde racet med den och jisses, den var proppfull! Hehe, kan förklaras med att vi inte bytt den på över ett år ;) Men liksom, det är inget man vanligtvis brukar göra och jag har bara glömt bort det. Dammsugaren sög som en jag vet inte vad i alla fall, så det var nog bra att jag gjorde det.

Ute smälter det av bara den, det ser nästan ut som att det regnar när jag tittar ut. Det måste vara första dagen på månader som det är plusgrader, helt otroligt. Har inte varit ute än, men jag ska ju traska till jobbet om en stund så... Det är så härligt! Jag ÄLSKAR våren och när vatten strömmar ner för gatorna. Och när man ser dom första knopparna... Mmmh. Och den där första varma vinden som smeker en i ansiktet, då vet man att det snart är sommar.

Ses på Donken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0