Another chance.

Jag är så fruktansvärt uttråkad! Har ingen jäkla aning om vad jag kan hitta på heller... Arrgh, jag hatar när jag slösar bort dagar på att inte göra ett skit. Skitbläää... Jag har inga pengar, så stan lockar mig inte. Egentligen lockar ingenting eftersom typ allt kostar pengar. Jag saknar Elin asmycket, ska kidnappa henne i maj. Önskar att jag kunde åka dit också, men det får bli senare... Om hon kommer hit i maj så ska vi ta årets första dopp, helt insane.

Lite bra musik kan vi ju roa oss med i alla fall...

Late Night Alumni - Another Chance


Nu kom jag på en sak jag ska göra! Jag ska sminka mig. Det var alldeles för längesen. Ska göra något galet, det behövs lite galenskap för att göra den här dagen bra.

Bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0