Årets första vårkänslor.

Gud vilket härligt väder det har varit idag! Jag gick ner på stan en stund och njöt av varje sekund i solen och blev alldeles bubblig av glädje över att se lite asfalt som kommit fram. Jag älskar vårkänslor! Vårar har alltid varit my time, när jag blommar igen efter en mörk vinter.

På stan köpte jag lim till lösögonfransar eftersom det jag fick med till fransarna jag köpte på H&M var gammalt eller något. Det funkade i alla fall inte :S När jag spanade efter kläder på H&M träffade jag Sandra och vi provade kläder tillsammans vilket ledde till att vi båda hittade kvällens partyoutfit! På vägen hem gick jag till OK för att köpa batterier till min lilla kamera, har inte använt den på jättelänge för att jag inte haft och orkar köpa batterier... Men nu jäklar, det är så kul med festbilder. Under studenten var det alltid jag som hade mest bilder från krogen och det är så kul att titta på ^^

Har legat och slötittat på TV ett tag nu, men tänkte börja med maten nu. Klockan åtta ska vi vara hos S men jag åker kanske till Fia en stund innan :) Yeye, heysveys! Haha.

Kommentarer
Postat av: Graviditetsbloggen

En graviditetsblogg. Tobbe som bloggar om graviditeten, samt längtan efter mirakelt. fin blogg. ska nog börja följa den här =)

2010-03-07 @ 14:43:07
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0