Bahbah.

Idag har varit en ganska vanlig dag på jobbet. Blev galet trött den sista timmen dock, trodde att jag skulle kunna somna på fläcken alltså. Men jag kämpade till och med en halvtimme extra, för jag bytte till mig den. Varenda minut räknas... Tror att jag är en arbetsnarkoman. För jag hade kunnat stanna flera timmar till bara för att att veta att det ger mig mer pengar. Det känns jäkligt knäppt att imorgon är den lön, men inte fan känner jag mig rikare för det. Nej, jag kommer att vara lika pank som vanligt redan imorgon. KUL. Och att jag dessutom spanat in saker på Nelly.com som jag bara MÅSTE ha, det gör verkligen inte saken bättre. Buhuuu... Jag hatar pengar.

Jaja, nu ska jag inte beklaga mig. Livet är fint ändå. Jag är nog bara inne i en före-våren-depression.

Imorgon jobbar jag stängning och tänkte hitta på något med Ida under dagen om hon vill ^^ Och på fredag ska jag som sagt rida med Jenny! Och det verkar även som att det blir film eller något annat skoj på kvällen :) Är alltså ledig på fredag och sedan blir det stängning lördag och söndag. På lördag efter att jag, Dessi och Fredde har packat ihop Donken ska vi ut och ta en öl (fast det blir verkligen ingen öl för mig, ciiiiiider heter det) på krogen (jo, det ska vi faktiskt Dessi!)

Nä, fy fan vad tråkig min blogg är nowdays... Nu ska jag spela Puppy på http://funplanet.se/, gud vad längesedan jag gjord det! Try it.

Kommentarer
Postat av: Lou the poo

Hahaha, Puppy på Funplanet! Spelade JÄMT det typ i 5:an/6:an och chattade i chatrummet dom hade där ^^ Trodde inte att den sidan fanns kvar ;o

2010-03-25 @ 18:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0