HAPPY!

Gissa vad jag nyss gjort!? BOKAT BILJETTER TILL GÖTEBORG!!! Jag lyckades hitta en lite billigare blijett på måndagen och genom att åka på torsdagen istället för fredagen så kom jag undan med totalt 808 kronor! Har bytt mitt egentliga jobbpass på torsdagen med Fia så allt är klart! Hihihi, en månad kvar!

Temat är Harry Potter på Elins inflyttningsfest och jag ska vara Hermione! Yeaaah! Och den 16 april när jag befinner mig i Göteborg är det två år sedan jag tog mitt damn körkort! Firar lite extar för det!

Miip, vad tror ni, kan jag bli en grym Hermione?

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag ska få se Hermione Granger full!

2010-03-14 @ 22:22:15
URL: http://alce-sah.blogspot.com
Postat av: Sandra

Haha och det är fasiken inte varje dag!! :P Men jäkligt kul att du ska med vännen=D=D det börjar närma sig nu :D

2010-03-17 @ 16:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0