Måndag?

Idag är det måndag va? Håller inte koll på dagarna när jag är långledig... Haha. Men jag ska faktiskt jobba ikväll, chefen ringde och frågade om jag kunde stänga ikväll och jag tackar inte nej till arbete. Hoppas jag får jobba mer också...

Eftersom jag låg och sov på soffan hela dagen igår hade jag lite svårt att sova i natt, speciellt med tanke på att jag piggnade till vid elva, tolv och blev hyper :p Jag gick runt, runt, runt i lägenheten och kände mig så jäkla rastlös. Men efter en sjuk konversation på Facebook med Fia och en tallrik mat gick jag och la mig. Somnade inte på en gång, men jag lyckades tillslut i alla fall ;)

Sitter på Dados dator nu, orkar inte med minitangentbordet just nu... Men efter några dagars användande lär jag vara supersnabb att skriva på det. Kanske inte ens tycker det är jobbigt.

Yeye, nu ska jag... Klä på mig tror jag.

Kommentarer
Postat av: Majken!

grattis du stänger med mig ;)

2010-03-08 @ 11:39:02
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0