Onsdag.

I natt sov jag 12 timmar! Somnade strax efter 10 och vaknade strax efter 10. Helt sinnes ju... Men det var skönt och jag tror att jag behövde det. Ska fortsätta gå och lägga mig senast 10 (hm, okej jag stänger ikväll men hoppar i sängen så fort jag kommer hem) och vakna runt 8-9, det är så skönt ju. Gick en promenad på morgonen också, fast jag slirade bara runt så det var svårt att gå...

Ja, som sagt så blev det ett extrapass redan idag! Tror att vinterkräksjukan går på jobbet, hoppas att jag slipper... Igår var det väldigt jobbigt att jobba, O var ju där och dessutom hade vi kö till dörren i typ en timme. Kan säga att hjärnan inte funkade som den skulle sedan... Hoho. Var riktigt skönt att få stämpla ut klockan 17.


Jag och Fia i lördags :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0