SKIT.

Morgonen började awsome. Solen sken, jag var pigg och glad. Hade små pirrande vårkänslor till och med. Kände mig snygg och fin och såg verkligen fram emot dagen.

Men så förstörde jag min dator.
Med lite hjälp av vatten. FUCKFITTAHELVETESJÄVLAKUKSKIT vad jag skulle vilja slita mig själv i stycken... Vissa tangenter har slutat funka och de gör dubbelslag och så vidare... Dado ringde till en dataaffär här i stan och de sa att jag skulle låta datorn stå över helgen för att se om det kanske kan torka upp ordentligt. Annars finns det väl inte mycket att göra, byta tangentbort är ett alternativ. Men det var tydligen väldigt dyrt för just sony Vaios datorer, såklart, hehehehe. Och en ny dator har jag inte råd att köpa, tror inte ens det kommer ske det närmaste året... Men jag har en lösning som inte är alltför dum, tänkte skaffa ett extrent tangentbord och sitta med det. Min dator är ändå inte så bärbär eftersom bateriet är så kasst, så att släpa med ett tangentbord mellan soffan/matbordet (där jag oftast sitter) är inte direkt jobbigt. MEN DET ÄR ÄNDÅ SÅ JÄVLA JOBBIGT ATT MAN SKA VARA SÅ JÄVLA DUM OCH KLANTIG. MIN DATOR HAR LIKSOM ALDRIG KRÅNGLAT!!! ÅÅÅÅHHHHHH JAG BLIR SÅ ARG!!!!

När jag insett vad jag gjort var jag tvungen att gå ut för att inte få bryt, hehe. Först ringde jag till Elin och beklakade mig. Och påväg mot stan försökte jag hitta någon som ville tröstfika med mig och Duracell ville! Hon var uppe på gymnasiet för att vara hårmodell så jag har faktsikt varit på skolan idag :O Haha, kändes WEIRD. Vi fikade på Rutiga Duken, hon tog en blåbärspaj och jag en kladdkaka. Men vi delade på dom så det blev halva var ^^ GOTT! Vi virrade omkring på stan en stund innan Dado hämtade oss och skjutsade hem Sara. Dado och jag åkte och handlade lite och väl hemma lagade jag köttbullar och makaroner. Till efterrätt blev det glass framför TVn.

 

Såhär snygg har jag varit idag i alla fall, något positivt med mig själv ;)

ARRGGHHGHH..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0