Tralalaaa.

Hemma från en rätt så bekväm stängning med tanke på att jag stängde kök. Det gick liksom så smidigt att jag sitter här nu och undrar vad jag har missat att göra, hehe... Men näe, jag tror faktiskt att jag gjorde allt. Jag hade förberett mig på att halvt stå och lipa för att jag inte hann med mig själv, men jag var nästan snabbast! Mohahaha.

Nu ska jag sovelisova, sa ju att jag skulle direkt till sängen när jag kom hem men känner mig ganska pigg nu. Men jag började läsa Twilight på engelska i förrgår, så det ska jag nog lägga mig och göra en stund nu :) Har så ont i ryggen eftersom dressbordet, grillen osv inte är gjorda för muntanta människor så jag får stå som en överböjd ostkrok när jag gör era hamburgare! Tänk på det, det är pain att göra eran mat!!!! Man bränner dessutom ihjäl sina stackars tassar... Haha. Men ja, därför vill jag också sträcka ut mig i sängen... Mmh.

Men först av allt - tvätta fötterna. Det luktar något så groteskt om mina fötter efter ha haft arbetsskorna. Jäkla skitskor är vad det är. Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0