Anna.

Anna Olivia Månsson.

Idag har jag namnsdag! Det påminde mamma mig om tidigare :)

Jag har funderat ett tag på att lägga till ett namn. Och jag har nog bestämt mig. Jag ska lägga till Astrid efter min mormor! Astrid Anna Olivia, en hög tantnamn ;) Men jag gillar alla tre. Speciellt Olivia, jag har inte stött på någon annan i min ålder i Härnösand som heter så. Skönt att slippa förväxlas med folk eller undra vem man menar :P Astrid var ett namn jag inte alls tyckte om förut, men nu tycker jag det är jättefint! Inte heller så många i min ålder som heter det. Och Anna då, det är ju väldigt vanligt men det passar liksom in ^^


Kommentarer
Postat av: Ejkej

Grattis till oss på Anna-dagen!

2009-12-10 @ 19:47:08
URL: http://viborpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0