Gick inte så bra...

Jag har tvättat bort smink minst fem gånger under dagens gång. Har haft noll inspiration och det står helt stilla i skallen på mig. Och så dog batteriet i min lilla kamera (som är enklast att ta ögonbilder med, systemkameran är så jäkla tung. Dessutom ser jag var jag siktar och fokuserar med lillkameran). Behöver jag säga att min tutorial gick åt skogen? ;) Nyårsmakeup... What the fuck..

... Men jag tittade på några musikvideor och i Katy Perrys Hot n' Cold har hon en skitcool grön makeup! Har alltid tyckt om den. Wooho, lite inspiration! Fick så lov att fota med storkameran och det blev några okey bilder, dock med blixt. Är inte så nöjd, vägrade att göra om en endaste gång till så jag körde bara på! :P När jag la upp bilderna på Bilddagboken fick jag massor av positiva kommentarer så det verkar inte så kasst i alla fall ^^ Och mina bevakare ökade från 84 till 92 på knappt 10 minuter ;) Nu känner jag lite press på mig här, måste kanske lägga upp makeups lite oftare så att jag tillfredsställer mina "sminkbevakare" ;)





And Katy Perry her self! Försökte knäppa en likadan bild med samma pose, men det gick inte så bra. Hade gärna velat visa hur sminkningen ser ut på håll, men jag fastnar inte på bild idag verkar det som :P



Annars har dagen inte varit speciellt händelserik. Efter att ha lessnat på att tvätta bort smink (mina ögon blev väldigt irriterade) åkte jag och Dado ner på Coop för att köpa lite godis... Blev så sugen! Kallt som fan ute, hela -12, men jag föredrar snön och kylan framför den där äckliga fuktiga kylan på typ +2 grader.

Jag som tänkte vara pysslig idag... Jag är snarare trött och seg med noll motivation. Men imorgon är en ny dag och förhoppningsvis så blir den lite mer WROOOM. Börjar jobba klockan 16. Jätte-mycket-WROOOM-på-det.

Jaja, pussgurka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0