Baowh...

Feber måste vara det jobbigaste som finns.

Inatt har min hals gjort så himla ont... Den har brunnit konstant och jag hade svårt att sova. Gör inte lika ont nu, bara lite. Feber har jag fortfarande. Fryssvettar. Nyser. Snorar. Aaah, vad jag längtar tills det är över. Eller bara febern försvinner, resten kan jag leva med.

I morse svimmade jag nästan. Klev upp ur sängen och gick in i badrummet... Så fylldes mina öron av ett högt tjut, det blev svart framför ögonen och jag kastade mig ut och på sängen. Ropade på Dado och började lipa smått hysteriskt. Det är inte första gången, men det är så jäkla obehagligt!

Har ätit tre mackor och lite pasta utan att det smakat skit. Gick ner ganska bra. Thanks... I love food. Nu ska jag titta på TV. Har legat i sängen till 4, slappt...

Kommentarer
Postat av: Din MAMI!

Jaså? VAD BRA :D Det gör ni helt rätt i :D

2009-11-04 @ 18:09:46
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0