Projekt.

Idag "kom jag på" att jag faktiskt äger en fantastisk ritplatta. Jag har inte använt den till något seriöst förutom när Elin och jag gjorde en barnbok som projektarbete... Men idag blev jag sugen på att rita - det var så längesedan! Kommer inte ens ihåg när jag senast satt och kluddade på ett vanligt papper... Jag har alltid tyckt om att rita, så idag tog jag fram den och såhär långt har jag kommit; (Motivet kändes av någon anledning väldigt... Passande)

Jag är hittills väldigt nöjd, inte bara med bilden utan även med mig själv. När jag köpte ritplattan för ungefär ett år sedan försökte jag skapa något men slutade efter några meningslösa streck. Kändes liksom hopplöst att få ihop något, men idag tänkte jag inte ge upp i första taget! Det är jag glad över :) Jag är inte färdig än, så det som ser frädigt ut kanske inte kommer att se likadant ut senare... Så, ett pågående projekt kan man säga. Skulle bli mycket glad över en kommentar, kritik eller vad som helst! Det skulle få mig ännu mer motiverad till att fortsätta.

 

Ska försöka lägga mig och sova snart, men jag blev så uppe i varv efter kvällens stängning. Morgondagensplaner är; hoppa med Wille, hem och duscha och sedan träffa ELIN!!!!!! Jag vet inte hur mycket jag har saknat henne! Vi ska fika med Ida och Louise, sedan mongolidar vi oss nog för oss själva.

 

Ha det bra people, peace.


Kommentarer
Postat av: Annso

haha, ja, jag tänkte likadant i början.. men jag tror tyvärr att sannolikheten att den kommer att släppas är ganska liten... =/

2009-10-14 @ 08:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0