Like I rock it down.

Do you like my style
Yeah that sexy sexy sexy
Like I rock it down
Yeah that sexy sexy sexy

You can work me out
Yeah that sexy sexy sexy
Let me show you how
Yeah that sexy sexy sexy

Janet Jackson - Feedback






Jag är så jävla fräsig!
Var ute och gick med världens fräs i morse.
Klippte mig sjukt fräsigt!
Lagade och åt chili con carne med fräs i.
Och snart ska jag göra mig i ordning för ett jobb där vi ska steka fräsiga hamburgare.

Är nöjd med klippningen, dock ovant som bara den :P Köpte med mig Osis Dust It hem också, behösv i mitt fjuniga hår... Men mitt hår känns så fräscht! Det känns mycket tjockare (wohooo!) och det finns inte ett hårstrå som är slitet, helt sicko! Det är perfa längd, det går att sätta upp och det hänger och slänger inte.

Mipmip! På lördag ska jag och Wille rida för en tränare som heter Sonny, det ska bli roligt! Är dock sjukt nervös, haha :p Han ska tydligen ha tränat andalusier och P.R.E förut så det känns ju bra då pållen tillhör den kategorin :)

Nu ska jag gå och spegla mig. Hehe :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0