Borde sova...

Men jag kan liksom inte, för jag håller på att läsa Twilight för andra gången. Är strax efter mitten i första boken just nu och det känns liksom väldigt frestande att läsa ut den i natt. De är så j ä k l a b r a. Jag ligger och fnissar, rodnar och suckar mest hela tiden. Det är så FINT! Trots att jag redan läst alla böcker relativt nyligen så känns det lika spännande nu. Som om jag missat saker. Fast ändå inte. Antagligen känns det som så eftersom jag bokstavligen slukade de fyra underbara böckerna på 4 dagar. Nu tar jag liiite mer tid på mig, men bara lite. Jag sugs liksom in och då kan jag inte begränsa hastigheten så mycket.

Ska i alla fall byta från soffposition till sängposition nu. Sedan får vi se när jag stänger ögonen...

Hopplöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0