En lista...

Namn: Anna Olivia Månsson.

Piercingar: Ja, i naveln. Ochhål  i öronen.

Tatueringar: Nix.

Längd: 183 cm.

Skostorlek: 41.

Hårfärg: Någon slags mörkbrun med utväxt.

Fräknar: Nope :( Vill ha, det är så fint!

 

Kär? Ja!

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, jag skulle vilja bo i en större stad. Eller i ett varmare land.

Tycker du att du är attraktiv? Ja, vissa dagar är ju fuldagar men de flesta dagarna känner jag mig top notch! ;)

Dricker du? Mjölk, mjölk och mjölk. Också vatten såklart.

Röker du? Nej, urk.

Vilket schampo använder du? Just nu är det Gliss tror jag. Ska testa TREsemmé när det tar slut!

Vilken parfym använder du? DKNY - Be Delicous (det gröna äpplet) och Paris Hilton - Can Can.

Vad är du rädd för? Rädd för... Att bli sårad och att någon närstående ska gå bort.

Gillar du att tvätta? Njae, det är rätt tråkigt.

Gillar du berg- och dalbanor? Jaa, jag vill åka nu!

 

Senaste…

Filmen du hyrde? Oj, det minns jag inte.

Filmen du köpte? Hm... Tror att det var Stick it! för tre år sedan. Köper inte filmer så ofta :P

Låten du hörde: Lady Gaga - Alejandro.

Låten du laddade ner? Minns inte. Spotify, you know.

Personen du ringde? Hem till mamma och pappa.

Personen som ringde dig? Mamma.

TV-program du såg? Biggest Looser tror jag.

Person du tänkte på? Erika T.

 

 

Favorit…

Låt: Det går inte att välja en favoritlåt.

Sak att göra: Skratta, rida, lyssna på musik, fota... Det är olika!

Sport: Ridning och basket.

Dryck: Hm, mjölk?

Kläder: Oj, det varierar. Men jag gillar mina blanka leggins a lot.

Film: Sagan om Ringen, Twilight, Avatar, Orphan... Det går inte heller att säga en favorit, finns så många bra!

Bil: Bilen är inte min, men en Saab 9000.

Serie: Gossip Girl!

 

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Hehe, jaaa.

Gråtit över en flicka? I think so, fast inte för att jag varit kär då.

Ljugit för någon? Ja, fast det är nog mest vita lögner. Jag tycker inte om att ljuga.

Varit i slagsmål? Njae...

Blivit arresterad? Nix.

Träffat någon från internet IRL?
Jaow.


Antal…

Gånger ditt hjärta brustit? 4 ungefär.

Hjärtan brustet på grund av dig? 2 gånger tror jag.

Tjejer du kysst? 2 tror jag :P

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Det är några stycken :)

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Haha, det vet jag inte exakt. Men några födelsedagar hit och dit ;)

 

Senaste…

Boken du läste? Twilight serien.

Personen du fick e-mail av? En kvinna på Arbetsförmedlingen :P

Personen du fick brev av? Erika, ett julkort :) (Jag räknar inte med räkningar här).

Personen du fick sms av? Elin.

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Förra veckan tror jag.

Saken du köpte? Förrutom mathandling så var det nog saltpray till håret och ett lipsyl.

 

 

Vad har du gjort idag? Gått på en promenad, ättit frukost, diskat, suttit vid datorn.

Brukar du svära mycket?
Inte överdrivet, där det passar in liksom :P

När stiger du upp på morgonen? Försöker kliva upp senast 9.

Vad har du på dig? Leggins, klänning, kofta och halsduk.

Vad ska du göra ikväll? Jobba, hoho.

Vad är du allergisk mot? Hö och gräs. Sedan tror jag att en nöt som jag inte minns namnet på inte var så bra för mig.

Använder du hårspray? Ja, sometimes.

Kan du stå på händer? Haha, nej.

Håkan Hellström eller The Ark? Vet inte riktigt :P

Salt eller socker? Socker ^^

Gillar du ketchup? Jora..

Är du glad nu? Jadå, det är jag väl :P

Var du glad igår? För det mesta!

Vad dansar du till? Riktig fet partymusik, r'n'b osv...

Stockholm är… ? En stor stad :P

Göteborg är… ? En trevlig stad som jag gärna skulle bekanta mig mer med!

Kan du sjunga? Klart jag kan, fast frågan är hur duktig jag är ;)

Spaghetti eller makaroner? Åh, det beror på vad man äter till! Äter man falukorv ska måste det vara makaroner.

Land du vill besöka? Nya Zeeland, Irland, Australien, USA och så har jag inget emot att hälsa på alla andra heller :P

I brist på saker att göra fick det bli en lista. Inte så kul kanske, men whattaafaackk. Nu ska jag börja tina kycklingen, tänkte laga currykyckling med ris. Blir gott det. Hoppas jag :p Underhåller er med två bilder på knaskatten från igår. Hon är lite suddig men det är svår att fånga en rörlig katt på bild.

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

clean blog.

2010-01-17 @ 00:45:40
URL: http://vardagshunken.blogg.se/
Postat av: Elin

På frågan Håkan eller The Ark svara man ALLTID HÅKAN, alltid Olivia.

2010-01-17 @ 01:24:28
URL: http://alce-sah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0