Hallonpaj.

Jag är Dados hallonpaj.

Det klias fruktansvärt mycket i mina ögon ;.; (<- smiley med gråtande ögon). Imorgon ska jag testa en förhoppningsvis fungerande kur. Har några allergitabletter som jag brukar ta när gräset blir too much for me på sommaren och de bör ju även funka för hösnuva. Så jag tänkte sa en sån innan stallet plus ha munskyddet på mig när jag packar hö. Och funkar inte det är det bara att inse att jag har blivit mer känslig än förut. Förut var det mer själva dammet som var jobbigt, men inte så att det påverkade mig hela dagen ut. Men nu kan jag vakna på natten ibland och känna av det i halsen, bleee.

Tänkte se klart på Twilight som jag inte klarade av att se färdig förut. Imorgon ska jag jobba, 11-19, och sedan åka till stallet och rida Upanen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0