Lila och gult.

När jag kom hem från stallet åt jag korv och potatissallad, mycket gott ^^ Sedan var då tanken att jag skulle städa, men det vet ju alla att det är svårt att börja med... Så istället sminkade jag mig. Det blev en planlös sminkning som jag ångrar lite att jag hade så mycket svart kajal till. Färgerna är fina - gult och lila - men jag passar inte i sådär mycket svart! Fast ångrar och ångrar, det var ju bara att tvätta bort allt sen eftersom jag inte ville se såhär makad ut resten av dagen ;)




Städningen blev av i alla fall, Dado och jag gick lös här hemma och nu är det jättefint! Imorgon tänkte jag öppna två fönster så det får gå lite korsdrag genom lägenheten, känns lite som att matosen aldrig försvinner trots fläkten. Antar att den är kass...

Har varit och tagit in Radon och Upan och snart ska vi till mamma och pappa och äta :) Det blir tacos och jag är så hungrig så jag vill springa dit nu... Vi ska skynda oss så jag inte börjar gnälla för mycket :P

Toodels.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0