Green Sparkle.




Har förbannat ont i magen. Har sprungit på toa 1937923999 gånger idag. Antar att gammal mjölk inte är det bästa för magen. Men jag är glad att jag inte spyr. Men jag är inte avskräckt, det slog mig igår att jag kanske aldrig mer skulle kunna dricka mjölk... Men lugna puckar, just nu skulle jag kunna sluka en liter om jag hade någon...

Fan vad jag tjatar om mjölk.

Sminket då. Grönt och glittrigt. Jag älskar mina blå ögon, men ibland önskar jag att jag hade bruna. I alla fall ibland. Det är så fint med bruna ögon och det är så mycket smink som passar till det. Får införskaffa mig ett par bruna linser, helt enkelt. Jag har ju en rätt bra ursäkt att använda linser också, blindstyre.


Näe, jag tror faktiskt jag ska se en film. Sounds wonderful.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Å vad fint olivia! :D

2010-03-11 @ 00:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0